Zsinórdob házilag

2014.06.19. 08:17 niethammer

Állandó problémám volt a zsinór tárolása, és gyors tekercselése a sárkányeregetés közben. Ezért készítettem minimális költséggel egy dobot. 

Hozzávalók:

- 2db erősebb műanyag tányér
- 2 db 10 mm átmérőjű kúpos fejű csavar
- 4 db anyacsavar és 2 db alátét
- Hengeres keményfa

A tányérokat középen kifúrtam, majd egymással összefordítva rögzítettem a csavarral. A másik csavart hasonló módon a középponttól távolabb rögzítettem a másik oldalon. A hengeres fa közepére fúrtam 10 mm-es lyukat. A csavarra úgy helyeztem, hogy lazán forogjon. A hosszabb csavart fogom a bal kezemben, a rövidebbel meg tekerem. A földre lefektetve a zsinórt gyorsan le is lehet csévélni tekerés nélkül.

Névtelen 1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kitekap.blog.hu/api/trackback/id/tr406376769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása